Bogväck på BUCCAStäcken?!

Trocadero_lover

Trådstartare
Läste i en hästmagazinet tidning om att man kunde vinna ett buccastäcke, och då stod det såklart lite om täcket blabla.. MEN det stod också att täcket hade bogväck? :love: är det sant? :idea: isf, måste man ju bara köpa ett... buccas håller ju i minst 10 år... :d :banana:

Sv: Bogväck på BUCCAStäcken?!

jag har faktsikt aldrig sett ett Bucastäcke med bogveck.
Köpte själv nyss ett stalltäcke från Bucas o kollade en del modeller, men inget har bogveck, men däremot sömmar vid bogen/halsen så att det ska sitta bättre för en lite högre skärning eller vad man ska säga.

Mitt Bucastäcke har inga bogveck, och jag har heller aldrig sett något sådant täcke med bogveck. Skumt! :confused:

Mvh Huntress :)

Bucas täckena har två insydda veck vid halsen på täcket..tror att det kan vara dom de menar.? Alltså inga "riktiga" bogveck.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 399
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 376
Senast: Edla
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 344
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 860
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka