Böjbara krokar från Eko?

Sv: Böjbara krokar från Eko?

jo, men man får j vad man betalar för.. :crazy:

eftersom någon annan i tråden pratade om såna här krokar som inte höll för i princip mer än en jacka o ryktpåse och dessa var, som jag fattade det, köpta på Eko eller börjes så får man nog tycka att det kan vara en bra investering med kvalitet istället för billigare skräp..

men jo, dyrt är det. första gången jag jämförde priserna hajade jag till rejält, först i den här tråden jag inser VARI skillnaden nog ligger...

Liknande trådar

Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
604
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 615
Senast: Roheryn
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
774
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
237
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka