Gurk katt34

Trådstartare
Hej! Det finns ganska mycket böcker om ridning och så men vilka är de bästa? Jag söker böcker om dressyr på nybörjarnivå, även hoppning på nybörjarnivå men mest dressyr böcker. Vilka är bra och var kan man hitta dem?
 
Hej! Det finns ganska mycket böcker om ridning och så men vilka är de bästa? Jag söker böcker om dressyr på nybörjarnivå, även hoppning på nybörjarnivå men mest dressyr böcker. Vilka är bra och var kan man hitta dem?
Finns dussintals på mitt skolbibliotek bara jag söker på "häst", "dressyr", "ridning", "hoppning" etc. Kolla med närmsta biblioteket bara! Kan tipsa om några böcker som lärt mig mycket:
1. Dressyr med Kyra (Kyrklund)
2. Dressyr med Lussan
3. Hoppning, utbilda och träna för tävling
4. Jens handbok för unga ryttare
5. Casparssons ridråd, dressyr, hoppning, linlöpning, tömkörning
Lycka till! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
498
Senast: Derivata
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
396
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
446
· Visningar
11 080
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 554
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp