BernT

Trådstartare
Jag behöver åka till Litauen, Kaunas, men vet inte riktigt hur jag ska söka för att få fram bra flygbiljetter.

Hittar bara flyg som tar totalt 15-24 timmar vilket inte funkar. Vill helst bara åka över dagen, åka tidigt och hem sent. Ni som flyger oftare, hur får jag fram bra biljetter? Har kollat flygresor men fick inget bra resultat som sagt. Brukar typ aldrig köpa bara flygbiljett vid resande så har ingen koll på hur man gör :idea:

Jag behöver åka till Litauen, Kaunas, men vet inte riktigt hur jag ska söka för att få fram bra flygbiljetter.

Hittar bara flyg som tar totalt 15-24 timmar vilket inte funkar. Vill helst bara åka över dagen, åka tidigt och hem sent. Ni som flyger oftare, hur får jag fram bra biljetter? Har kollat flygresor men fick inget bra resultat som sagt. Brukar typ aldrig köpa bara flygbiljett vid resande så har ingen koll på hur man gör :idea:

Norwegian och SAS verkar flyga dit. Inte supersmidigt dock, ett byte, resan tar typ 4 tim.
Ryan Air flyger också dit, om du kan tänka dig att resa med dom?

Både Ryanair och Wizz flyger till Kaunas, där borde kunna finnas snabbare alternativ (via UK eller Frankfurt) om man vill använda dem.

Jag brukar använda Skyscanner. Där kan du klicka i ifall du bara vill ha direktflyg, max 1 stopp, osv. Du kan även välja hur lång restid du vill ha som mest.

15-24 timmar för att flyga till ett grannland? Det måste blivit något fel?

Du har fått flera bra tips.
Lycka till :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
12 019
Senast: Badger
·
Fritid Hittade ett fint airbnb i Grekland som jag vill boka. Närmsta flygplats är Chania, så kollade flyg Landvetter-Chania. För två vuxna och... 2
Svar
35
· Visningar
1 831
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
872
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 003
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka