Bokstäver

Centaur

Trådstartare
Någon som vet vart jag kan köpa bokstäver till 20x60m bana? Har bara sett till 20x40m.

Ska ha såna som man kan skruva/spika upp på stolpar. Inget avancerat, är bara jag som rider där. :p

Sv: Bokstäver

Hööks har för 189,-

"Vädertåliga markeringsskyltar i vit plast med tryckta bokstäver i svart. Förborrade hål för lätt uppsättning. Innehåller komplett set för 60 m. bana. Bokstäver: A, B, C, E, F, H, K, M, P, R, S, V. Mått 24,2 x 27,3 cm."

Sv: Bokstäver

Jag vet att man kan beställa från bole. De har sådana i svart stål som man sticker ner i marken.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 218
Senast: sweep
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
571
Senast: Elo
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
529
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka