Bukefalos 28 år!

F

Fjunet

Tänkte gå till biblioteket idag och låna lite hundböcker. Har ni några att rekommendera?
 
Sv: Boktips

Mina bästa pinnar, Oscar Hedlund tror jag. Det är hunden frida som skrivit och husse som fotat...

Ingen faktabok utan endast avsedd för njutning :smirk:
 
Sv: Boktips

Erik Wilson, Hundfostran
Eva Bodfäldt, Kontaktkontraktet
Memea Mohlin, Inkallning är så mycket mera
Jan Fennell, Förstå din hund
 
Sv: Boktips

Böcker av A. Hallgren, Lasse Fält, Memea Molin, Eva Bodfält och Ingrid Tapper rekommenderas. Sverre Sjölander är också ok.
 
Sv: Boktips

Dom böcker jag har gillat mest av dom senaste jag har läst var Lars Fält - Hundens språk och flockliv, Anders Hallgren - Lyckliga lydiga hundar, Anders Hallgren - Problemhund och hundproblem och Mickie Gustafson - Valpen. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa 3 år gammal bruksschäfer, hane. Äter idag 1 kg VOM Taste per dag + olja och gotte. Behöver gå upp mer i vikt. VOM kostar mig idag ca...
2
Svar
32
· Visningar
2 025
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Jag har försökt hitta liknande trådar på forumet men hittar mest bara äldre trådar. Är intresserad av att veta hur användandet ser ut...
Svar
3
· Visningar
521
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Lägenheten är helt kaos. Så till helgen ska jag röja lite vilket jag måste för jag ska få hit en diskmaskin som jag insåg jag nog måste...
Svar
11
· Visningar
1 615
Senast: astronaut
·
Hundträning Hej Har lånat en gammal gatuhund någon gång i månaden i ett par år! Vi har super bra kontakt hon verkligen tyr sig till mig och lyssnar...
Svar
10
· Visningar
994
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp