bollensdag

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sdman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 082
  • Visningar Visningar 90 632
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är i all fall motståndare mot foster på dunk. Miljövänliga lerkrukor ska det vara!
Har du tänkt på hur det påverkar miljön att skapa en lerkruka till varje foster? Alla ugnar som ska hållas igång och allt vad det är... Mycket snällare mot miljön att ha dem i storpack!

Nej, det har du givetvis inte! Hur ska du då kunna ta ansvar för andras handlingar?
Du tänker på de stackars våldtäktsmännen? Ingen har någonsin försökt våldta mig så jag är skeptisk till att de existerar. Tror att de bara är en skröna faktiskt.

Du tänker på de stackars våldtäktsmännen? Ingen har någonsin försökt våldta mig så jag är skeptisk till att de existerar. Tror att de bara är en skröna faktiskt.
Exakt. Nej, du har nog rätt. Jag har träffat väldigt många män i mitt liv och INGEN har utgett sig för att vara våldtäktsman!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
513
Mat Jag gjorde köttfärssås i söndags och la allting i en stor plastlåda med lock. Jag tror det var någon/några dagar kvar på bäst... 2
Svar
21
· Visningar
1 229
Senast: starcraft
·
Hemmet Dags för årets balkongtråd? Jag flyttade i oktober förra året, efter 16 år i samma lägenhet, så nu behöver jag hjälp att inreda min nya... 2
Svar
37
· Visningar
1 970
Senast: MJLee
·
Mat Någon som vet vad det här är för kaka? Antingen om den har något namn, eller recept. Kanske 1 dm långa, hård yta men väldigt mjuk och...
Svar
13
· Visningar
568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • WE-tråden
  • Födda-24
Tillbaka