bollensdag

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sdman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 082
  • Visningar Visningar 90 657
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en till, i min något promiskuösa ungdom träffade jag en man som hade större intresse av fötter än något annat. Var en rätt märklig upplevelse, särskilt som jag är hysteriskt kittlig. När han med liv och lust sög tag i mina tår så uppstod ett sörplande ljud. Jag bröt samman och vrålade spritt språngandes "oh no, en tåfis" . Det var det.
:rofl: :rofl: Jag dör!! :D

Ja, alldeles själv. Tänka sig, vilka fantastiska egenskaper jag besitter. Jag är stolt över mig själv. :)

Det var även jag som regisserade Män i trikåer. Jag gillar män i saker.

Män kan faktiskt själva få bestämma vad de ska ha, eller inte ha på dig. Hatar den här klädnormaviteten du tvingar på folk!

Männärsvin, ska det ersätta människor menar du?

Vad har din meningsmotståndare @Hedinn att säga om saken.

Mvh debattledare
Alltså, personen heter Wingates. Win Gates. Hon vinner grindar, alltså delar upp personer och bygger barriärer. Antagligen vill hon bygga en ny Berlinmur där hon stänger in alla män på den dåliga sidan och låter beväpnade manshatande extremfeminister vakta dem.

Jag är för ett fritt samhälle, där fittoffsarna får umgås med snopptoffsarna när de vill.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
514
Mat Jag gjorde köttfärssås i söndags och la allting i en stor plastlåda med lock. Jag tror det var någon/några dagar kvar på bäst... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: starcraft
·
Hemmet Dags för årets balkongtråd? Jag flyttade i oktober förra året, efter 16 år i samma lägenhet, så nu behöver jag hjälp att inreda min nya... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 126
Mat Någon som vet vad det här är för kaka? Antingen om den har något namn, eller recept. Kanske 1 dm långa, hård yta men väldigt mjuk och...
Svar
13
· Visningar
568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka