• Körning
  • Trådstartare Trådstartare silver
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 818
S

silver

Någon som ska till Bollnäs och tävla i slutet av Juli tänkte försöka och åka och titta på nya tävlingsplatsen Silver

Sv: Bollnäs

Jag åker nog dit med unghästen. Vi kommer hem ifrån tävlingarna i Polen på tisdagen veckan innan så jag åker om det känns som om hästen fungerar trots att han bara blir riden den veckan vi är borta.
Kommer hur som hälst vara där trots allt för att hjälpa min stalltjej som ska tävla sin häst.
/M

Sv: Bollnäs

Jag (stalltjejen) ska köra om inget oförutsett händer. Har precis anmält mig i alla fall!

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
524
Senast: CaisaCax
·
Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar... 2
Svar
28
· Visningar
1 977
Senast: Hedwig
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
683
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • WE-tråden