Bomfria sadlar

Sophia_

Trådstartare
Har funderingar på att skaffa en bomfri sadel till min häst. Vill givetvis ha en av bra kvalité men samtidigt är det även plånboken som styr.
Vilket märke har ni som rider bomfritt? Fördelar, nackdelar? Allmänna tips? Vill höra allt...! :D Tittat lite på Bare Foot, är det ngn som har en sådan?

Sök på forumet så kommer du att få massor av information om bomlösa sadlar av olika slag! :)

Själv väntar jag på att min Torsion Endurance skall dimpa ner i brevlådan! :banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 246
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
856
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 680
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka