bomlös pad för 500 kronor?

Tinuri

Trådstartare
hejsan

jag undrar om någon av er har någon erfarenhet om padden från h**ks som kostade 499 kronor eller något runt det (kan ha varigt något på 500 oxå) det står att den är en tryckutdelande pad som har knästöd som man kan flytta på? undersidan var typ teddylodd eller ngt sånt..

jag undrar bara att det är något att ha:confused: den verkar ju så billig.. tänkte att om man skaffar en bra och har en extra billigare ifall att man tex vill tvätta sin bra pad..

men jag vill veta vad ni tycker så börja skriva! :bump::D

Sv: bomlös pad för 500 kronor?

Jag hade sparat dom pengarna och lagt dom på en bättre pad istället.
Tar ju inte såååå lång tid för paden och inläggen att torka när man tvättat dom, hästen kan väl få en extra vilodag eller att man longerar/rider barbacka just den dagen (om man inte har en annan sadel)

okej :smirk:
tänkte bara som en resern sak.. men jag kanske taar o köper ett nytt träns istället då :)
:)tack för svaret!

Fodralet är det inget fel på men iläggen är hårda som plexiglas eller nått liknande. Inget att använda.
Du kan ju ha den som extra fodral o lägga i bättre ilägg.
// Linda

Jag fick med Hööks bomlösa sadel och en sådan padd när jag köpte den ena hästen.
Jag tycker inte att den var hård eller nåt sånt men jag är inte så bra på bomlösa sadlar.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 958
Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 466
Senast: lillkillen
·
Ekonomi & Juridik Vi har ett alldeles nybyggt litet stall med fyra boxar. Det är ljust och luftigt i stallet med högt i tak och alla regler för stall är...
Svar
2
· Visningar
1 689
Senast: lovehorses
·
G
Utrustning Hejsan. För några månader sedan så köpte jag en beg. bomlös sadel av märket Knight. Tänkte att en bomlös måste ju passa, då min häst är...
Svar
8
· Visningar
1 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka