• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare veronica94
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 590
V

veronica94

Hej alla kloka...
Ska inhandla en pfiff bomlös sadel. Har lite småfrågor om paddar till bomlöst.. tycker det är klurigt och folk tycker olika. Jag har inte råd att lägga pengar just nu på en alldelses för dyr bomlös padd. Fungerar hööks/börjes? Fördelar/nackdelar? Något man kan förbättra själv? Vad rekomenderar ni?
Någon med erfarenheter av pfiff bomlösa? En beg bomlös kan den ha förändrats beroende på vad den suttit på för häst? :)
Hoppas på svar :D

Liknande trådar

Utrustning Hej Alla duktiga, kloka och snälla hästmänniskor som finns här på forumet! Nu vill jag ha råd av någon som provat bägge hacken på samma...
Svar
1
· Visningar
1 125
Utrustning Hej Den engelska sadeln som jag fick med när jag köpte min häst förra året är på tok för liten för mig! För kort och dessutom hemskt...
Svar
16
· Visningar
1 420
Utrustning Hej! Jag är väldigt intresserad av att skaffa en bomlös sadel till min häst någon gång, men är inte jättepåläst när de gäller bomlösa...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: mahlmt
·
Utrustning Jag skulle jättegärna vilja höra vad ni tror om den här situationen: Tog en nordis på foder förra hösten. Han hade ridits i en bomlös... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 107
Senast: mahlmt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka