Bomull i öronen

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare mirage_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 975
M

mirage_

En häst på ridskolan är rädd när regnet smattrar på ridhustaket. Bomull i öronen brukar hjälpa, men hur långt in ska man sätta bomullen?:confused:

Sv: Bomull i öronen

Stoppa bomullen i t.ex. nylonstrumopr först så slipper massa ludd bli kvar och irritera i örat plus att man kan använda samma tuss flera gånger!! Sen stoppar du ( försiktigt) in den en bra bit..

Sv: Bomull i öronen

Man kan klippa till "öronproppar" av vanliga tvättsvampar. Man kan anpassa storleken, tvätta dom och det är ingen risk att nåt blir kvar i örat!:banana:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en Golden retriever-tik på 2 år som nyligen fått diagnosen kronisk inflammation i tunntarmen. Jag känner mig inte trygg med...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 723
Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 339
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 218
Senast: tessan.g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka