Bomulls täcken, bild på era??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 036
Sv: Bomulls täcken, bild på era??

använder man bomullstäcken nu för tiden?

tycker inte att det finns något utbud på det längre heller va? eller har jag fel?

jag använder de massor :P har hittat ett fynd från equline men behöver i alla fall ett till.. men ursh så fula jag hittar så vill ha lite tips om snygga :P

Jag har Amigos ljusblåa bomullstäcken. De finns även i rött och grått. De har nylonfoder i bogen och jag gillar mina. Har inget privat foto men de finns på Horsewares hemsida.

Shires har även de bra. De är väldigt tunna men håller endå. Nylonfoder i bogen och bogveck. De kan variera endel i bogstorlek beroende på när/var (?) de är sydda. Passar de flesta hästar. Men har man otur får man ett som är större/mindre i bogen än vad ens häst behöver. Jag är väldigt nöjd med mina.

Sen vet jag att JW har men, har ej något själv. Även equalityline har ju som du nämde.

har inga bilder men jag har amigo (det beiga) och shires (ett marint och ett ljusblått). mkt nöjd med alla, bra passform, mjukt tyg och shires täcken har hållit flera år nu. :bow:

har även ett eurostar men kvaliten är värdelös, har reklamerat det en gång redan...

sen har jag ett burberry rutigt från hansbo i mkt kraftigt vävt tyg med grått innerfoder. jättesnyggt. fast det finns nog inte längre...

har du bild på något av dem fr¨n shires??

amigo har jag tänkt på mkt, får väl bli ett sånt me.. men de har så tråkiga färger nu..

Hehe jag har ett men har aldrig använt det, men det kosta 50 kr på horse show så varför inte :p

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Islaend
·
Utrustning Tips på bra flugridtäcke Har en häst som blir tokig av älgflugor och ett täcke borde hjälpa lite iallafall
Svar
5
· Visningar
296
Senast: Emmi
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 193
Senast: Görel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈