Tips på flugridtäcke

Bukefalos 30 år!

Johannna1

Trådstartare
Tips på bra flugridtäcke
Har en häst som blir tokig av älgflugor och ett täcke borde hjälpa lite iallafall

Jag har haft Amigo Flyrider och Bucas Buzz-off ridtäcke. Var nöjd med båda och skulle kunna köpa dem igen. (Hade dem till två olika hästar med rätt olika exteriör, så kan tyvärr inte jämföra passformen. Köpte Bucas till hästen som jag upplevde att Bucas täcken satt bra på, och vice versa.)

Just älgflugorna är ett gissel att försöka skydda sig mot - vi har tyvärr rätt gott om dem häromkring :( .

Jag har haft Amigo Flyrider och Bucas Buzz-off ridtäcke. Var nöjd med båda och skulle kunna köpa dem igen. (Hade dem till två olika hästar med rätt olika exteriör, så kan tyvärr inte jämföra passformen. Köpte Bucas till hästen som jag upplevde att Bucas täcken satt bra på, och vice versa.)

Just älgflugorna är ett gissel att försöka skydda sig mot - vi har tyvärr rätt gott om dem häromkring :( .
Ja jag vill vara förberedd
Hästen blir helt tokig
Vi kan nästan aldrig rida i skogen under älgflugesäsongen

Jag har ett billigt från horze som funkar fint för vårt ändamål. Har det mest på om vi skrittar ut. Rider vi i fler gångarter kommer man lättare ifrån odjuren😅

Liknande trådar

• Förvarings fråga
  • Bygga lösdrift
  • Sadelväska
  • Lippo fazzino, Equipe oxer, Barnsby?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat