Bomvidd, County W.B

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MisterLillen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 082
M

MisterLillen

Har en äldre County W.B fit 3 som jag väldigt gärna skulle vilja veta bomvidden/grader på. Har försökt att mäta men fattar nog egentligen inte hur :o .
Någon som kan hjälpa??

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bomvidd, County W.B

Fit 3 motsvarar såvitt jag vet normal bom ev. mot vid på County.
Fit 4 är iaf vid bom.

Sv: Bomvidd, County W.B

Tack snälla båda två!
Graderna på pållens rygg tror jag mig ha lyckats mäta ut men är orolig att sadeln skall vara för smal/trång så jag skulle gärna vilja veta vad det är för grader på den också. Har försökt mäta efter instruktioner via Lillhästenistav men jag får inte till det. Fattar inte var jag ska mäta och får olika glädjemått hela tiden.... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 209
Senast: sweep
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Aleel
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
476
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka