Bonde söker fru 2016

Charlie sökte inte själv, det var tv4 som sa åt han att söka så han skickade in ett brev på deras anmaning. Han ville bara resa samt att han och hans bror har ett vad om att vara med i flest dokusåpor. Hans bror Eddie har varit med i Paradise Hotel. Charlie bor kvar i Östersund och jobbar som vanligt. Han var aldrig intresserad i Jennifer. :cry: Jennifer förtjänade så mycket bättre..
Hur vet du det? Låter elakt om det är sant!
 
Charlie sökte inte själv, det var tv4 som sa åt han att söka så han skickade in ett brev på deras anmaning. Han ville bara resa samt att han och hans bror har ett vad om att vara med i flest dokusåpor. Hans bror Eddie har varit med i Paradise Hotel. Charlie bor kvar i Östersund och jobbar som vanligt. Han var aldrig intresserad i Jennifer. :cry: Jennifer förtjänade så mycket bättre..

Låter tyvärr inte osannolikt. :(
 
Charlie sökte inte själv, det var tv4 som sa åt han att söka så han skickade in ett brev på deras anmaning. Han ville bara resa samt att han och hans bror har ett vad om att vara med i flest dokusåpor. Hans bror Eddie har varit med i Paradise Hotel. Charlie bor kvar i Östersund och jobbar som vanligt. Han var aldrig intresserad i Jennifer. :cry: Jennifer förtjänade så mycket bättre..
:eek::(

För jäkla tråkigt i såfall.

@1887 Japp Precis som jag skrev så tycker jag båda tjejerna förtjänar bättre än Erik. Jag har aldrig gillat Erik. Linnea skulle jag aldrig klara av att umgås med. TV har inte visat henne från sina bästa sidor men det där om att försöka göra om sig själv för att passa in, gråta, svartsjuka mm jag fixar det bara inte.
Jätteroligt om de hittar lyckan tillsammans :) Det missunnar jag dem inte. De är säkert jättetrevliga människor men uppfattningen jag bildat mig genom TV är inte direkt smickrande
 
Jag arbetar med hans mamma och en av hans bättre vänner. De båda säger detta.
Under alla program har jag inte sett något jag tycker ser ut som kärlek i Charlies ögon, så jag är inte ett dugg förvånad över detta. :( Jag blev så ledsen för Davids skull igår, i hans ögon syntes ärlighet. Om inte Jennifer såg igenom Charlie så är det ju bara att beklaga... Man såg i programmet när de tre flyttade hem till henne att hon knappt kramade Brandon, kramade David lite mer och lite förälskat kramade Charlie, så jag sade redan då vem som skulle bli kvar till sist. ;)
I mina ögon har Charlie och Jennifer inte äktenskapstycke, de är liksom inte så lika varandra. Charlie är ung och verkar vara på en annan bana i livet än vad Jennifer är. Carola och Per ser faktiskt lite lika ut, något med utstrålningen, och för att inte tala om Andreas och Hanna. :)
 
Om det är sant att Charlie bara varit med pga tävling och aldrig känt något för Jennifer så är han diabolisk. Då hade han ju kunnat lämna i tid och inte leka med hennes känslor.
Jag vill inte tro att det är så.
 
Jag hoppas verkligen inte att så är fallet heller. Speciellt inte eftersom hon ställde honom mot väggen om just det.
Jag vill inte heller tro att det är sant.
Egentligen är det väl fortfarande hemligt hur det kommer gå sen (nu) , och morsor och vänner FÅR inte bekräfta utan kanske gör allt för att dementera eventuella relationer?
 
Jag vill inte heller tro att det är sant.
Egentligen är det väl fortfarande hemligt hur det kommer gå sen (nu) , och morsor och vänner FÅR inte bekräfta utan kanske gör allt för att dementera eventuella relationer?

Ja vi får ha lite is i magen och vänta och se! Ang. kommentarerna med hjärtan som det pratats om så gick jag in och letade, jag är inte vän med någon av dem. Hittade hennes hjärtan i en kommentar till en av hans kommentarer under ett av hans inlägg. If that makes sense ;)
 
Ja vi får ha lite is i magen och vänta och se! Ang. kommentarerna med hjärtan som det pratats om så gick jag in och letade, jag är inte vän med någon av dem. Hittade hennes hjärtan i en kommentar till en av hans kommentarer under ett av hans inlägg. If that makes sense ;)
Ja men i så fall så kan vi ju dra slutsatsen att de inte är osamsi alla fall! Åtminstone inte idag då, om det var idag hjärtana skrevs. Jag hoppas fortfarande att det har gått bra för dem = att de är ihop och är lyckliga :)!
 
Jag vill inte heller tro att det är sant.
Egentligen är det väl fortfarande hemligt hur det kommer gå sen (nu) , och morsor och vänner FÅR inte bekräfta utan kanske gör allt för att dementera eventuella relationer?

Ja man får tro vad man vill :)
Jag har iafl ingen anledning att inte tro mina kollegor då dom pratat mycket om Charlie och vad han haft ut utsikt med medverkandet både i BSF och PH. Han var på mitt jobb i tisdags kväll och berättade själv om tiden i BSF. Vi pratade om det på lunchen senast idag kollegorna som han pratat med. Han är ingjuten i ''familjen'' på jobbet så det är inget förvånande att han pratar relativt öppet eller framförallt inte att hans mamma gör det. Alla vet allt om hennes liv på mitt jobb, inkl hennes son. :p

Men jag skulle bli jätteglad om han å Jennifer är kära och han är seriös. Jag önskar henne en bra kille. Tyvärr har jag väl aldrig känt att han varit seriös med henne om man kollar på hur han kollar på henne.
Han flinar mest och ser oseriös ut. När hon ställde han på mot väggen ang att han sökt dokusåpor så tyckte ju inte jag att han gav så seriöst intryck. men dom är säkert bra vänner.

men vi får snart svaret i BSF :D
 
Tycker som inflikat tidigare att 2016 BSF tar priset ang slasksåpa.

Det lyser fram tydligt även hos Linda hur slentrian och såpa det blivit . Engagemang noll utom gällande snedvinklingar och sensationsrubriker osv i media.
I själva produktionen syns det också - Linda vill helst in och ut därifrån snarast möjligt typ .

Nä sorglig produktion av BSF 2016 helt enkelt, av alla möjliga anledningar . Värsta hittills och inte förvånad att det blir så efter alla år och "hur tiderna förändras" dvs hur långa serier/program ändras när de istället för att tacka för sig, vill hänga med till världs ände typ .
 
Ja man får tro vad man vill :)
Jag har iafl ingen anledning att inte tro mina kollegor då dom pratat mycket om Charlie och vad han haft ut utsikt med medverkandet både i BSF och PH. Han var på mitt jobb i tisdags kväll och berättade själv om tiden i BSF. Vi pratade om det på lunchen senast idag kollegorna som han pratat med. Han är ingjuten i ''familjen'' på jobbet så det är inget förvånande att han pratar relativt öppet eller framförallt inte att hans mamma gör det. Alla vet allt om hennes liv på mitt jobb, inkl hennes son. :p

Men jag skulle bli jätteglad om han å Jennifer är kära och han är seriös. Jag önskar henne en bra kille. Tyvärr har jag väl aldrig känt att han varit seriös med henne om man kollar på hur han kollar på henne.
Han flinar mest och ser oseriös ut. När hon ställde han på mot väggen ang att han sökt dokusåpor så tyckte ju inte jag att han gav så seriöst intryck. men dom är säkert bra vänner.

men vi får snart svaret i BSF :D
Tycker som inflikat tidigare att 2016 BSF tar priset ang slasksåpa.

Det lyser fram tydligt även hos Linda hur slentrian och såpa det blivit . Engagemang noll utom gällande snedvinklingar och sensationsrubriker osv i media.
I själva produktionen syns det också - Linda vill helst in och ut därifrån snarast möjligt typ .

Nä sorglig produktion av BSF 2016 helt enkelt, av alla möjliga anledningar . Värsta hittills .
Jag håller med och hoppas det inte är försent att förbättra och hitta tillbaka till det genuina nästa år.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
364
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp