Bonde Söker Fru 2021

Nu har jag tittat ifatt, fint att nästan alla var kvar på gården :)Tyckte både Backis och Daniel verkade ha det fint med sina respektive. Kändes dock lite skakigt mellan Filip och Ellinor, undrar om det går att släppa känslan av att först blivit bortvald? Hoppas dock att de håller ihop, även om jag i hemlighet gärna hade dejtat henne själv :angel: (vilket ju aldrig kommer hända).

Tittade även på avsnittet där de tittar tillbaka till ”gamla” bönder, så mysigt 🥰
 
Nu har jag också tittat på återblicken och vad otroligt fina Sebastian och Petra är :love:
Sedan tyckte jag att det var både kul och fint att få se den sista bonden (Fredrik?) med sin familj, jag minns han från programmet för 10 år sedan, för jag tyckte han var så ung!! Det var häftigt att se att dom fortfarande är ett par och har tre! barn - så fint!
Övriga var också kul att se, men dom gav inte samma feeling för min del.
 
Jag fick också en känsla av Backis att han sa att han var kär men det syntes inte riktigt när dom satt bredvid varandra.
Har försökt googla hur det ser ut för alla nu för det där var väl ändå ett litet tag sedan men hittade bara låsta artiklar.
 
Jag fick också en känsla av Backis att han sa att han var kär men det syntes inte riktigt när dom satt bredvid varandra.
Har försökt googla hur det ser ut för alla nu för det där var väl ändå ett litet tag sedan men hittade bara låsta artiklar.
Backis och Evelina är fortfarande ihop så de hoppas jag är kära på riktigt 😊

Daniel och Klara är också fortsatt ett par. Övriga har jag dock ingen koll på.
 
Backis och Evelina är fortfarande ihop så de hoppas jag är kära på riktigt 😊

Daniel och Klara är också fortsatt ett par. Övriga har jag dock ingen koll på.
Åh vad bra. Jag tyckte bara det var lustigt att fler hade samma känsla, toppen att vi hade fel.
Backis och Daniel var mina favoriter så kul att höra att det går bra för dom.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
346
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 928
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp