boots med stålhätta?

Sv: boots med stålhätta?

Jag har ett par roperboots med stålhätta som jag inte ska behålla...;)Det är dock ett par herrboots i storklek 39.
Trodde at det var samma som dam 39 men icke...
så har man si sådär 40-41 i skostorlek är dom nog lagom.

Har inte än sett att det finns med stålhätta på damboots men det borde de ju göra.

Vart kommer dina från - kan du inte PM:a mig? Kanske har dom i dam åxå...

Hejsan Tussemaja
tror att det kan vara flera som är intresserade av boots med stålhätta så om du hittar några bra modeller så kanske vi kan göra gemensam beställning eller tom genom klubben så kanske det går att få ner priset och övriga avgifter.
(en ide bara) häls Råa
Ps syns vi till helgen på clinicen?? Ds

Vore kanon att hitta nån modell med stålis men är rädd att det inte finns. Westernhästar är ju så väluppfostrade så dom trampar ingen på tårna ;)
Ses te hälja ja!

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 117
Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Marvin
·
Skola & Jobb Skulle gärna köpt Sketchers, men de är en smula för dyra. Vilka är era bästa tips? Har Jalas nu och de är ingen hit (för). Får ont i...
Svar
8
· Visningar
405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka