Boots med vikter?

LinnK

Trådstartare
Visst finns det för "vanliga" hästar oxå?
(inte bara islänningar alltså?)

Det måste ju vara ett bra hjälpmedel för att bygga upp styrkan i benen?

Vars kan man köpa dem, om de finns för andra hästar dvs?

Hmm.. de går väl att använda på vilka hästar man vill... och de finns väl att köppa i de flesta ridsportaffärer tror jag... annars finns de ju på Agersta, Glirnashopen...Lillhästen i stav..

Fast jag vet inte om jag tycker att det är ett bra sätt att träna upp benstyrka :confused: jag säger inte att det skulle vara dåligt, jag vet bara inte om det skulle funka? De är ju tänkta att användas för att korrigera taktproblem... Kanske kan du fråga på islandshästforumet om deras funktion? :idea:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
544
Senast: Honey07
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka