• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Casa_Blanca
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 683
C

Casa_Blanca

Är det någon som har dom här bootsen?
Vad tycker ni om dom?
Hur är dom i storlekara?

610311.jpg

Sv: Boots

har haft sådana, men de går sönder i sömmarna.. mina alltså.
när hästen trampar sig så gick mina kapputski.. och trampar inte sig hästen behöver du ju inte dem :)

/jenny, har gummi med kardborreknäppning nu !

Har sådana, fick för stor storlek (F) så mina åker runt om jag inte har reflexskydd på.
Men annars tycker jag att dom är bra.. fast en storlek mindre hade inte skadat och dom går ganska lätt sönder.

jag har dom och tycker jättemycket om dom..=)

fast man ska inte tvätta dom i 60 grader.. dom blir lite konstiga i formen då..=)

Hej. Min åsikt. Jag har haft flera par av Hööks , och flera par av andra märken också.
Jag gillar inte den här modellen. De är för "strutformade". Kvalitén är som priset - förbrukningsvara.. Jag tycker bättre om Globus och liknande, den modell som har en kula bak.

MVH Helena

(som har bestämt sig för att nån gång bli nåt annat än kravlare och stapplare på de här forumen ;) )

Har dom :smirk:

Dålig passform , går sönder lätt , snurrar,
Men karborrarna sitter bra iallafall.

Liknande trådar

Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av... 2
Svar
39
· Visningar
1 425
Senast: Kristall10
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 890
Senast: Görel
·
Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Marvin
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka