• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Jezzy_flyer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 909
J

Jezzy_flyer

Hej!
Jag ska jobba hos Patrick Wahl på Täby under sportlovet men jag bor ca 15 mil därifrån.. har därför lite problem med vart jag ska bo. I värsta fall kan jag bo inne i stan och åka kommunalt ut varje morgon, vilket skulle ta lite tid. Någon som har tips något ställe att bo på? Billiga vandrarhem kanske..?

Sv: Boplats

Hej, kul att höra!
Har tyvärr ingen plats för dig, men bor du i stan så är kommunikationerna goda.
Kolla in adressen, närmsta hållplats av något slag o sök ”resväg” på www.sl.se Tågstationen utanför Täby Galopp heter ”Galoppfältet”.

Vi ses på licenskursen, för Ninni e inte hemma så mycket under vecka 9, hon skall nämligen till Qatar! *lyrisk*

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
373
Lantbruksdjur Hej allihopa! Är spekulant på ett hus som är perfekt på många vis bordet från att vi har ett jordbruk ca 100m bredvid huset. Har sökt...
Svar
16
· Visningar
2 329
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 000
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 229

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka