Borde jag stämma Google???

Lobelia

Trådstartare
Kära med Bukare, jag blev helt förtvivlad när jag insåg vad gmail sorterat in i min spambox, alla fantastiska priser jag förlorat bara för att jag inte sett mejlen. Det var Thailandresa, ett par mobiltelefoner, en ipad och en annan padda, en gps med kartor för Europa mm. Det kan bara inte vara sant att jag förlorat allt detta för att det hamnat i skräpposten. Det är ju så seriösa avsändare, en hade paketnummer, en annan angav exakt klockslag och en bad mig att endast bekräfta adressen så skulle de skicka. Det verkar vara så trevliga seriösa företag som valt ut mig som vinnare, jag av alla skulle haft en sån himla tur och vunnit allt det här fantastiska och helt utan att veta att jag deltagit i tävlingar och så är allt borta. En avundsjuk numera f.d vän menade på att det bara var fejk men han var bara avundsjuk så jag sade upp bekantskapen och vägrade googla efter folk som blivit lurade, sånt slöseri med tid.

Vad säger ni borde jag inte stämma Google? Tänk vad jag förlorat på deras slarv :(.
 
Men asså HALLÅ hur dum får man vara, det är väl inte deras ansvar för att du inte kollar din skräppost elle'?
Sen HUUR kan man vara så dum att man inte fattar att de tävlingarna är FEJK, om någonting verkar för bra för att vara sant så är det förmodligen det!!!!! SKYLL DIG SJÄLV!




(tänkte bara hoppa in och vara den där personen som inte förstår ironi :D )
 
Men Nyponros då, har du INGET sinne för sympati eller är du bara avundsjuk? Nu kanske Lobelia måste gå i terapi för att komma över det hela och vad kommer inte DET att kosta henne? :(


Lobelia, vi kan gå ihop och stämma dom, dom har lurat mig med ett bra tag verkar det som. :rage:
 
Men Nyponros då, har du INGET sinne för sympati eller är du bara avundsjuk? Nu kanske Lobelia måste gå i terapi för att komma över det hela och vad kommer inte DET att kosta henne? :(


Lobelia, vi kan gå ihop och stämma dom, dom har lurat mig med ett bra tag verkar det som. :rage:

Fy vad trist att fler råkat illa ut. Ja vi går ihop och sätter dit dem, stämmer Googel, Pyttemjuk (de är ju Windows på datorn) och hela internet, de ska tvingas göra rätt för sig.
 
Men asså HALLÅ hur dum får man vara, det är väl inte deras ansvar för att du inte kollar din skräppost elle'?
Sen HUUR kan man vara så dum att man inte fattar att de tävlingarna är FEJK, om någonting verkar för bra för att vara sant så är det förmodligen det!!!!! SKYLL DIG SJÄLV!




(tänkte bara hoppa in och vara den där personen som inte förstår ironi :D )
Att det alltid ska finnas okänsligt folk som bara vill förstöra, jag har trianglat ditt elaka påhopp, skickat ett privat mess med ett sanningens ord (inkluderande att jag vet var din familj bor och känner ordförande i Hells Angels). Se till att lägga mig på ignore jag vill inte ha med dig att göra.
 
Bra Lobelia, själv kontaktade jag Mossads avdelning för interna angelägenheter för så här får fan ingen behandla oss. :cool:
 
Jag får ofta dessa vinster till min jobbmail och vidarebefodrar dem givetvis till min chef. Hitills har inga pengar hamnat i företagets kassa. Jag tror den girige jävlen sitter och plockar ut dem själv. Är det något jag kan göra för att stävja detta oskick?
 
Det är klart du inte kan googla för att se om andra blivit lurade. Träffarna är ju naturligtvis planterade av Google för att dölja deras bedrägeri.
Typiskt att de köpte upp gamla hederliga Altavista också...
Att det alltid ska finnas okänsligt folk som bara vill förstöra, jag har trianglat ditt elaka påhopp, skickat ett privat mess med ett sanningens ord (inkluderande att jag vet var din familj bor och känner ordförande i Hells Angels). Se till att lägga mig på ignore jag vill inte ha med dig att göra.
Själv tänkte jag skicka Länkarna på'n. Har hört att de kan vara nån sorts gäng som sätter hästhuvuden i folks sängar
horse-head-mask-6867.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Var vill vi bo?
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Det här med klädsel

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp