Border Collieägare

Kira

Trådstartare
Någon fler här på Buke som har BC e. Fleet?
P1040011.jpg

Sv: Border Collieägare

JÄTTESÖT!
Min hund blir 5 år den 12 januari och kommer från en uppfödare i Hultsfred. De är inte kullsyskon?

Åhh tyvär har ingen border collie men jag har en pudel.

Men jag hade bara en sån lust att svara.

GUD vilken söt hund :love: :p

VILKA LJUVLIGA VARELSER!!!!!
Ska du behålla båda?
Och snacka om charm på sch/bc!

"Valparna" skulle vara 6 år idag på sitt 7:e :cry:

Han till vänster försvann spårlöst för 4 år sedan och ingen vet vad som hände, den andra fick epilepsi pga en hästspark och fick avlivas under ett grand mal anfall......så det är en sorglig historia, men jag behöll båda två och dom blev 2 resp 2,5 år ( nu vet jag ju inte ens om den andra lever el är död) Pappan är han högst upp

Verkligen en sorglig historia. Men du har ju fina minnen i bilderna!

Jajamän, en liten brud på 1 år och 7 månader. Har tyvärr ingen bild uppladdad någonstans just nu.

min lilla dam är 1 år och 5 månader:love: . Hur gör man egentligen för att få in bilder:confused:
Vill så gärna visa upp min lilla darling

:o Oj, jag var visst för snabb igår. Såg nu att du frågar om någon mer har BC e: Fleet. Det har jag däremot inte.

Det finns nog massor med folk som har en BC efter Fleet, eftersom det finns ett stort flertal hanhundar i rasen, som heter just Fleet ;)

:smirk: = inte så trevlig smiley, då den oftast uppfattas som hånande/nedlåtande etc..

Alltså; om man inte avser att vara otrevlig eller hånande, nedlåtande, självgod etc. med sitt inlägg, så använder man den inte..

:smirk: = inte så trevlig smiley, då den oftast uppfattas som hånande/nedlåtande etc..

Alltså; om man inte avser att vara otrevlig eller hånande, nedlåtande, självgod etc. med sitt inlägg, så använder man den inte..

OOOps.
ber så mycket om ursäkt. Jag tyckte den var exakt lika som din i inläget ovan.... Har inte ens fallit mig in att man skulle vara nedlåtande i inläggen. Alla får ju tycka som dom vill, och det känns ju minst obahagligt om man törs skriva vad man vill, utan risk att bli ansatt av någon anan.
Men men, Jag får se till att ha glasögonen på mig, så kanske även jag ser dom små skillnaderna på smileysarna :) (Den var väl bara glad i alla fall?)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 417
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 066
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 524
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka