Börjes 2005?

Sv: Börjes 2005?

Brukar inte deras katalog komma i slutet av februari?

Deras hemsida funkar dåligt ibland, men just nu kanske det har något med stormen att göra?

Den brukar inte komma förrän mars/april.Alltid försenad såklart :smirk:

Jag måste säga att hemsidan är otroligt dålig eller har dem verkligen inte fått in någon nyhet på typ ett halvår? Det som ligger under nyheter har ju funnits där hur länge som helst tycker jag.

Men Börjes är väl knappast kända för sina "spännande nyheter"?

De skickar en katalog om året, med några få nyheter varje år, liksom. Sen kanske det dyker upp några enstaka nyheter under året, men i stort sett har de sitt standardsortiment... :cool:

Tog den nya katalogen på Globen i december.
Fanns väl lite nya färger på en del täcken och även en del nya modeller, men annars kunde inte jag lägga märke till ngt. mer nytt.

Haha. Jag har trott fel i alla år.
såg nu att det var förra årets katalog jag tog på globen. :idea:
Har alltid trott att det var nästa års man har tagit! :o

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 085
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Valp 2025
  • Dalmatiner