Börjes 2012?

lewellyn

Trådstartare
Är det någon som vet när katalogen för 2012 kommer? Jag hittar ingen info på varken hemsidan eller i katalogen...

Sv: Börjes 2012?

I höstas fick jag en tunn katalog med lite vinternyheter och några gånger under året har jag fått mail med nån/några saker till extrapris.

Lite nyheter har de dock fått in på hemsidan...

Verkar inte som Horze heller funderar på nytt??

Börjeskatalogen brukar väl komma runt månadsskiftet februari/mars?

Horze har inte skickat ut kataloger de senaste åren, så den väntar jag mig inte. Kommer inte heller att handla något av dem så länge de inte gör det, tycker det är så svårt att få överblick på hemsidan. Synd, för de har en del fint och praktiskt, även om kläder och sånt är dyrt. :(

Tyckte jag såg katalogen i butiken igår.
Glömde dock att ta med en då jag mest var sur på dem :o

/B

Jag slarvar alltid bort de där tunna katalogerna... :)

Har inte reflekterat över när de brukar komma annars, men nu skulle jag skicka iväg en beställning på lite förbrukningsvaror, hundtuggisar och sånt och kom på att det ju inte kommit nån katalog för 2012 än. jag brukar annars alltid lyckas beställa precis innan det kommer nyheter så jag tänkte vänta ut dem den här gången :) Jag har förstås sett det som finns på hemsidan men föredrar att bläddra i en katalog.

Horze skickar som sagt inte kataloger längre, däremot får man med en katalog med paketet när man beställer därifrån.

Jag fick ett mail att katalogen skulle komma 22/2:) Hoppas att det stämmer!!

Mvh anaby

:(Jo jag vet att Horze bara skickar om man beställer... Har beställt därifrån i år och skickade ett mail ang. just att jag inte fått någon katalog i min beställning och om jag var tvungen att beställa på något på nytt för att få den + en fråga om en av deras kyl/värme lera som inte finns på hemsidan...

har dock inte fått svar på snart 3 veckor.

Men de verkar inte ha några nyheter på hemsidan heller, utan de kör bara stenhårt med att såga hööks lite så där oskyldigt. :grin:

Skiter dock i katalogen...men leran jag vill ha verkar bara gå att få tag genom dem i Sverige vilket är synd. :(

det är konstigt, jag har markerat sedan länge att jag vill ha nyheter etc men jag får inga mail :(

(mailadressen är rätt, och orderbekräftelser etc kommer fram som de ska)

Jag funderar oxå på när nya katalogen kommer. Jag behöver beställa lite saker men vill ju vänta in den nya katalogen.
Jag har mailat dem och frågat men har inte fått något svar.
jag hoppas den nya finns i Scandinavium till helgen om jag inte fått den i lådan tills dess.

Den brukar ju komma till Scandinavium. Och det är ju denna v. Men dröjer nog lite till innan den dimper ner i brevlådan. Men man måste ha beställt den va?

*kl*

Efter att ha läst att flera fått den så kolla jag posthögen som sambon kom hem med och visst där låg den...

Har tittat igenom den och inköpslista är skriven!
Förvånad att jag hitta mer i Börjeskatalogen som jag vill ha/behöver än jag gjorde i Hööks katalog....Det brukar vara tvärtom.

Det som ska beställas är:

Rumpvärmare 99,50:- sid 52
Sadelöverdrag 65:- sid 52
Tömkörningsgjord 898:- sid 66
Lädertöm 325:- sid 67
Absorbine Ultra Sheild 229:- sid 79
B-vitamin 2,5l 138:- sid 130
V.S.L Vitamin E 183:- sid 130
Selhängare 16,50:- sid 136
Balkniv 9,95:- sid 138
Kryssgjordhållare 26,95 (x 2) sid 166
Svansrem 45:- sid 166

som vanligt så låg katalogen i brevlådan samma dag som sms-aviseringen på senaste beställningen pep i telefonen... :pff:

Nåja, det får bli ytterligare en beställning snart... hittade en bok som jag har väntat på länge (Ryggvänlig ridning), och så är jag sugen på lite schabrak... det som heter Proffs på sidan 50 står som allroundmodell, men ser ut att vara skuret för att passa en dressyrsadel. Är det nån som har varit i butikerna och kikat?

Fölgrimmorna var ju också bara för söta, men skumt att bara ha i storlekarna varmblodsföl och shetland? :confused: Ett två-öras westernträns har jag också letat efter ganska länge...

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat rida igen efter många års uppehåll men har problem med västen. Jag blir så klumpig att jag kan varken spänna sadelgjord...
Svar
8
· Visningar
456
Senast: Rosett
·
Utrustning Vet någon vad det var för märket på värmebalja som började brinna? Eller var det hemma bygge...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
254
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka