Börjes Fleecetäcke HP Exklusive?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 773
C

CeciliaW

Någon som har det och som vill recensera? Vore kul att höra om det innan man beställer. Ser ut såhär:

7025.jpg

Sv: Börjes Fleecetäcke HP Exklusive?

Tidigare iaf har deras billigaste fleece varit rätt elastiska o stora i bogen, men hur just detta är vet jag ej.
Tkr oxå det ser lite konstigt ut i bogen, som om det är stort.

De flesta av Börjes täcken är stora i bogen. det här såg ut att ha dålig passform... man ska nog satsa på ngn av deras nya modeller där de börjat förbättra passformen!

Detta är inte sort i bogen, det är trångt i bogen. :(
Spännet är jättedåligt och glider upp om man tex ska ha det på natten, så jag fick göra en knut längst ut på flärpen varenda gång för att det inte skulle glida upp.
Ledsnade tillslut och sålde täcket. :smirk:

CosmicQueen skrev:
Detta är inte sort i bogen, det är trångt i bogen. :(
Spännet är jättedåligt och glider upp om man tex ska ha det på natten, så jag fick göra en knut längst ut på flärpen varenda gång för att det inte skulle glida upp.
Ledsnade tillslut och sålde täcket. :smirk:
Okej, tack för tipset... då får det bli något annat täcke då. Kanske har de något bättre fleecetäcke som är lika snyggt :)

Du kan ju alltid byta spännet i bogen om du är jättekär :love:

Mycket elektriskt. Det slår nästan gnistor då man tar av det. Korta gjordar och trånga i bogen.

Liknande trådar

Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
961
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
853
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Squie
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 629
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka