Börjes Himalaya täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 174
Sv: Börjes Himalaya täcken

Aha okej. Får söka på internet då.

Jag har flera Orkan, den tidigare modellen. Och i varje fall på dom är ju kryssgjordarna ställbara i längden, så längden ska bli perfekt för de flesta.

Ja, men dom är ställbara på Himalaya också (har aldrig sett täcken där kryssgjordarna inte varit det), men det som är på mitt täcke (och många andras också) var att de var långa trots att man ställde in dom på det kortaste.

Jag kan enkelt jämföra Shires Highlander och RS ( som täcket hette innan det hette Orkan)...
Highlander måste jag har allra längst ut och det är ändå på gränsen till att skulle vara för kort...
Ovanpå har jag RS regntäcket där jag har ca 1/4 kvar till maxlängd....

Jag föredrar att gjordarna är lite längre, än att man ska behöva riskera skav för att dom är förkorta....

Men oavsett om täcket hetat Everest, RS, Orkan eller Himalaya så håller det tätt...tvätt efter tvätt...:) :) :)

Ja, det har det antagligen. Någon som vet hur det går, hur lång tid det kommer ta innan de kan öppna igen?

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
530
Senast: warg
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 043
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka