Börjes katalogen 2011

Sv: Börjes katalogen 2011

kl.
Är oxå lite kluven till deras jump stövel... Hade vatt snyggare om de hållt den helt svart... Men blir nog en tur till börjes om nån månad för o kika lite, länge sedan man va där!

Tyckte mesta dels att katalogen kändes lite tråkig men bra basic grejer. Deras kingston kläder var rätt ok.

Va faktiskt där igår en snabbis i själv "klädbutiken" eller vad man ska kalla de å ja dom har mycket märkeskläder(kinsland, pikur, bucas mm) som dom inte säljer via postoder eller web. De blev en hel del stallinredning, ska flytta till ett nytt stall :laugh: och de ha dom bra priser på.

Ha köpt lite täcken från börjes och dom sitter klockrent på min häst och är bra kvalite. Sitter mycket bättre än de bucastäcke jag ha till honom.

Nej inte än men är sugen på att åka dit i helgen (har bara 4 mil). Tänkte prova då och även kolla om de fått in de nya stövlarna.

Baljan blir mkt billigare att göra själv. Förstår inte vad det är som kostar att tillverka den enligt Börjes, för vare sig adapter eller kabel ingår och finns inte att köpa på Börjes.Ialla fall hittar inte jag det någonstans i katalogen.

Mailade dom i Torsdags och då hade stövlarna inte inkommit i sortimentet än, men det kan ju ha hunnit ändra sig :)

Ja finns dem är det ju ett plus men skulle de fortfarande inte ha kommit har man ju ett skäl att åka dit en gång till ;).

kolla upp det på hemsidan istället så slipper du ringa/maila en massa. Det står ju "i lager" eller "inkommande" om du skulle shoppa det online.

Ska ändå dit och ha lite annat från stallbacken så det är ingen större fara om de nya sakerna inte har kommit in än. Har så nära att det bara tar en halvtimme att köra :D

Någon som kollat på eller köpt JUMP stövlarna än?:P Är riktigt nyfiken på dem, men stövlar är ju så svårt att köpa utan att prova:/

kolla upp det på hemsidan istället så slipper du ringa/maila en massa. Det står ju "i lager" eller "inkommande" om du skulle shoppa det online.

ibland finns det i butiken fast det står på sidan att det är slut på lager...kan allstå finnas i butiken:laugh: så bara ring ni:laugh:

Nej körde ihop sig lite med tiden så jag hann aldrig dit. Åker på lördag rapporterar efter det. =)

Jag är också nyfiken på denna. Skulle vilja se fler bilder på den. Typ bakifrån och framifrån också...

Säkert mycket bra men dom är små i storlekarna så XL kom inte ens runt benet.... :(

kl

Var där i lördags men inget av det nya hade kommit in som jag såg pratade med en i personalen och han sa att det hade varit lite problem med leveranserna, men att det var på gång kunde bara inte säga precis när.

kl

Ska göra en liten omväg genom Tingsryd på lördag. Men min supertunna plånbok tillåter egentligen inga onödiga köp men det blir nog ett nova-bett iaf. Det är ju mycket billigare där än på andra ställen.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
410
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 314
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Honey07
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka