Börjes klippmaskin

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare peroseng
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 057
P

peroseng

Jag har tänkt klippa mitt halvblod nu till vintern, dock bara en spårklippning. Har funderat på att köpa Börjes billiga klippmaskin den som heter cordless clipper. Nu undrar jag om den är något att ha. Min häst har ganska tjock päls men jag skulle inte riktigt ha råd att köpa en dyrare maskin någon som har en som kan berätta hur pass bra eller dålig den är?!:bump: :bump: :bump:

Sv: Börjes klippmaskin

Har ingen erfarenhet av den. Men är det inte bättre att du t.ex. hyr en bra maskin i stället för att köpa en billig? Visst förstår jag att det är skönast att ha en egen, men då rekommenderas ändå att du sparar ihop till en ny som är känd för att vara bra (T.ex. de laval har jättebra! men dom är ju rätt dyra)

Sv: Börjes klippmaskin

Den har jag! Har iof bara klippt med den en gång, spårklippning, men den fungerade alldeles utmärkt. Helnöjd med att den är sladdlös!

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 254
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
697
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 931
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka