Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haft såna innan, de är superbra!! Köpte förresten ett vintertäcke till unghästen i våras, oxå det är jättebra.
så de kan verkligen rekommenderas. det finns nog olika modeller, men de jag haft är super!
bra kvalitet, bra passform, bra pris.
Jag har två macpro, vintermodellen, olika årsmodeller dock. Jag är oerhört nöjd med täckena, sitter mkt bra, värmer och torkar, samt håller för dagsregn och snöglopp. Prisvärda!
Vi har ett som vi köpte för snart 4 år sedan. Det var lite blå-grön-rutigt då. Jättenöjd! Verkligen ett kanontäcke. Vet inte hur de ser ut nu, men det här går upp lite på halsen. De är ju lite rymliga men kan användas av lite tunna hästar också pga det: Det åker inte bakåt så att det stör pga halvhalsen på täcket.
Vårat täcke sitter på dotterns andra ponny nu och det funkar kanon fortfarande trots att det använts flitigt.
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...