Börjes regntäcke

Sv: Börjes regntäcke

Jag har haft ett par såna, och varit/är jättenöjd!:)

Har nu den förra modellen, det beigerutiga, och har haft ett som nästan ser ut som det som säljs nu.

Bra passform och hållbarhet, helt klart mycket prisvärt!:banana:

Behöver ett extra regntäcke så det blir nog ett sådant:) Vet du hur de är i storlekarna?

Normala mot rymliga, skulle jag säga, de passar nog även på hästar som är lite bredare.

Haft såna innan, de är superbra!! Köpte förresten ett vintertäcke till unghästen i våras, oxå det är jättebra.
så de kan verkligen rekommenderas. det finns nog olika modeller, men de jag haft är super!
bra kvalitet, bra passform, bra pris.

Jag har två macpro, vintermodellen, olika årsmodeller dock. Jag är oerhört nöjd med täckena, sitter mkt bra, värmer och torkar, samt håller för dagsregn och snöglopp. Prisvärda!

Vi har ett som vi köpte för snart 4 år sedan. Det var lite blå-grön-rutigt då. Jättenöjd! Verkligen ett kanontäcke. Vet inte hur de ser ut nu, men det här går upp lite på halsen. De är ju lite rymliga men kan användas av lite tunna hästar också pga det: Det åker inte bakåt så att det stör pga halvhalsen på täcket.
Vårat täcke sitter på dotterns andra ponny nu och det funkar kanon fortfarande trots att det använts flitigt.

Liknande trådar

Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Utrustning Är Fir-Tech Allroundschabrak m. Elastiska Band lika bra som Equiband Pro System?
Svar
6
· Visningar
495
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
418
Senast: Elektron
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 129
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka