Börjes Termotäcke & delux flughuvor

cactuspower

Trådstartare
Fick jag idag då. Fast det var inte beställt från postorden eller så, utan det var min farbros sambo dvs. min "faster" som hade varit där.
Grejerna var jättefina i alla fall, täcket verkar bra och flughuvorna var oerhört fina till det priset jag gav för dom! Tror jag betalade totalt 105:- för alla tre! Köpte en beige, en brun och en grå.

Sv: Börjes Termotäcke & delux flughuvor

Åh! Jag vill ju också ha huvorna!

Hur var den grå, var den så mörkgrå som på bilden, eller är den ljusare?

Har kollat nu och tycker att det är lite svårt och bedöma. Men jag har i alla fall konstaterat att, Nej den är inte riktigt så mörk som på bilden. Men den är inte ljusgrå heller, snarare mörk än ljus..

Hm.. Okej! Jag vill helst ha en mer ljusgrå, så det matchar de grå schabraken jag har från Hööks, men det kanske kan gå bra ändå, lite avvikande nyans får väl gå! :D

Jag kan ju beställa den grå också, och så får jag se! Den var ju inte dyr! :)

Nej, dom är väldigt fina och klart prisvärda i vilket fall som helst så jag skulle inte tveka med att köpa en sådan.

Gillar du den inte kanske du har någon stallkompis som kan köpa den av dig för en mindre slant eller för konstanden du köpte den för. Jag gillar alla mina, dom är jättefina!
Fast jag hade helst velat haft bara guldkant på min beiga :( men den gråa och bruna är jätteläckra! :d

Ja, jag köper nog alla tre (samma färger som du). Det är ju inga stora pengar! :)

Gör det du, du lär bli nöjd! :)
Vad har du för färg på din häst?
Vart nyfiken eftersom du köpte samma färger som jag. :D

kan du inte lägga upp en bild så vi får se dem IRL!

Jag ska ringa och beställa dom på måndag, och be att dom skickar extra fort (sånt där för 75 kr eller vad det är). Ska ha snabbstolpar också. Sen hoppas jag få mina saker från Börjes nu på måndag eller tisdag, som jag beställde för två veckor sedan.

Okej :)
Vad innehöll förra beställningen då?
Är nyfiken ju, ska dit på Onsdag! :bump: :bump: :bump:

Jag kommer inte ihåg helt, men det jag kommer på nu är:
Dressyrschabrak (vitt)
Regntäcke (det billiga lila, till shettisen)
Flugtäcke Fly Stop
Jodphursskor med stålhätta (stavning?)
Läderridstövlar Perfect
Helskodda vinröda ridbyxor

Sen minns jag inget mer. :D

Jag vill också åka till Börjes och andra affärer nedöver! Här i värmland har vi bara två bra. I alla fall enligt mej... :angel: :D

Vad har ni för affärer i Värmland då?

Själv så handlar tillhör jag ju Örebro län, och jag har nog handlat i de flesta butiker här skulle jag tro. Tycker att dom allra flesta är bra med ett bra utbud men att flera utav butikerna tar överpris på sina grejer dessvärre. Inte minst på skötselprodukter etc.
så det skickar jag nästan alltid efter. Jag gillar Kaias Hästsport och Häst & Hundsport.
Tycker att Granngården, både i Askersund och i Örebro är rätt ok också (fast de är också rätt så dyra.) Om du skulle åka till Örebro län för att handla hästgrejer nån gång då.. ;)

Har fakitkst också varit mycket intresserad och nyfiken på Perfect ridstövlara, men nu när vi ska ner till Börjes (-retas- :p) så ska jag kolla om dom har några Sarm Hippique kvar till bra pris (har hört att de hade den gamla modellen med snörning och dragkedja längst upp för bara 1500 pix...) :D :) Så de ska jag spana in.
Men jag kanske kikar på Perfect annars också. Jag får väll se.

Gud vad jag älskar och shoppa, spec. hästgrjer då. :D

Vi har Granngården, men just granngården där jag bor har inte så mycket saker, och är dessutom ganska dyrt. De affärer jag gillar bäst är den vid Färjestads travbana samt en i Grums.

Tack för tipsen! :bow: Ska vi till Örebro, så vet jag vad för ställen jag ska besöka! :)

Hoppas att de har kvar dom då! :) Eller så inte, lite taskigt ska du väl ha det om du ändå ska ner till Börjes och henrikssons och allt! :D Och nej, jag är inte ALLS avundsjuk... :angel:

Ja, det är jätteroligt! Synd bara att man inte har så mycket pengar att göra av med... :crazy: :D Fast det kanske är tur. Hade jag pengar så skulle jag väl shoppa ihjäl mej! :D

Liknande trådar

Utrustning Det marinblåa med 200g foder. Är det bra? Min farbrors sambo dvs. min "faster" skulle köpa med ett sådant till mig Om hon skulle åka...
Svar
4
· Visningar
737
Utrustning För några dagar sen fick jag hem saker jag beställt från Börjes (samt att jag fck lite saker även idag). Då HubbNubb (tror jag det var)...
Svar
19
· Visningar
1 578
Senast: Blondi3958
·
Hästvård Vet inte om jag rapporterat de senaste klinikbesöken eller ej, men om det fortfrande finns nån som är intresserad så är här del...
Svar
8
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Rumsväxter 2
  • Barn med magont

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka