Börjes Termotäcke & delux flughuvor

Sv: Börjes Termotäcke & delux flughuvor

Såg luvorna i affären o de såg GRYMT snygga ut, vet inte varför jag inte köpte några??
Ser precis ut som JW luvorna tyckte jag, förutom passpoalen.

Jag fick hem huvorna idag, och tycker att de var jättefina! :love: Den grå ser ut att ha relativt samma nyans som de grå schabrak jag har, så jag tror det blir jättefint! Även den bruna var superfin (någon beige blev det tyvärr inte, då min kära far inte hade sett vad jag skrivit :eek: och därför hoppade över den saken. Knäppskalle! :D )

Fick också hem andra saker från Börjes för några dagar sen, och tänkte "rapportera" om dessa lite senare/i morgon.

---

Philadelphia Flyers! Ja, ja, ja, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Hvordan er Thermotäcket ? str ? (er 125 cm just det eller er de små i str ?)
Skal kjøpe Thermotäcke til min unghest da det jeg har inte holder i str hele vinteren. Hun har akkurat begynnt å bruke 125 cm (eller dvs har 125 cm fra høsten)

Nu har jag tyvärr inte provat Thermotäcket på min häst eftersom hon är på sommarbete. Kan dock göra detta detta under vecka 33-34 då hon kommer hem.
Men det Ser i alla fall ut att vara normalt i storleken.

Vad kul att du också är nöjd!
Köpte med en huva till min kompis också, den gråa och hon vart också jättenöjd med dom. Jag tycker att dom var jätte fina också. Mycket finare än t.ex. de som Hööks har.
Finare än dom som finns på Gekås också. Mycket prisvärda verkar det som!! :D

Liknande trådar

Utrustning Det marinblåa med 200g foder. Är det bra? Min farbrors sambo dvs. min "faster" skulle köpa med ett sådant till mig Om hon skulle åka...
Svar
4
· Visningar
737
Utrustning För några dagar sen fick jag hem saker jag beställt från Börjes (samt att jag fck lite saker även idag). Då HubbNubb (tror jag det var)...
Svar
19
· Visningar
1 578
Senast: Blondi3958
·
Hästvård Vet inte om jag rapporterat de senaste klinikbesöken eller ej, men om det fortfrande finns nån som är intresserad så är här del...
Svar
8
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka