• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 789
Sv: Börjes!

Notorius skrev:
Tänker inte handla mer därifrån. För dålig kvalitée helt enkelt.

inte jag heller! Aldrig mer.. jag har bara beställt en gång därifrån, är TOTALT missnöjd.
Man får vad man betalr för helt enkelt..

:confused:

RUSSIS: tränset jag vet inte. tkr det känns plastigt. skulle inte köpa det, men visst om du smörjer upp det så blir det säkert bättre. det ska vara för att det är billigt, men annars vet jag inte om det är att rekommendera :smirk:
stövlarna verkar va rätt bra med resåren, har ju inte varit där innan. vet många som är nöjda med dom stövlarna (förra modellen utan resår) så dom är nog helt ok tror jag.

Okej! Tack! :bow:

Ja, tränset skulle ju i så fall bli som slit-och-släng träns... Vad tror du om det?

Det där med stövlarna låt bra! Längtar tills katalogen kommer så jag får se hur de ser ut också!

Ja det funkar ju alltid, håller väl ett tag iaf?
Förvisso vet jag flera som har 75 kronors träns därifrån som hållt i evigheter så....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Vet någon vad det var för märket på värmebalja som började brinna? Eller var det hemma bygge...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka