_moa_

Trådstartare
Min katt är borta... Puts väck :(... Har varit borta nu i 7 dagar. Jag vet att folk inte säger att det är länge och det är hans första sommar, förra sommaren var han ju en liten katt unge då.

Men blir så orolig för kissen eftersom vi både har lo och räv i skogarna. Dessutom har vi sett minkar runt stallet och 3 av stallkatterna (min katt och två till) har fått ett jätte konstigt bett som vi misstänker kan vara minkar. Nu stänger vi in katterna på nätterna och ska försöka få tag i fällor.
Och en dag var han borta och inte ens ett halsband hade han på sig... :(

Var bara tvungen att skriva av mig min oro lite... :(

Min katt är oxå borta, har bara varit borta i drygt ett dygn men han va halt då han försvann så därför blir jag extra orolig. :crazy:

Hoppas din kommer tillbax helskinnad snart!

Ja verkligen. Egentligen så vet jag ju att katter brukar gå, men eftersom det finns en massa hemska djur som kan ha tatt han blir man ju lite nervös!

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 200
Senast: Amha
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 281
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 060
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka