bortsprugen

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Mcmcfly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 849
M

Mcmcfly

Var hittar man id nummret till ägaren till hundar?
Hittat en hund med id nummer men vet inte hur man får tag i ägaren. Polisen tyckte vi skulle ta det i morgon. Jag bor i ett litet samhälle men känner inte igen hunden:confused:

Hunden har blodiga tassar och avskav hud:crazy::cry:
Vad ska jag göra? jag har ringt polisen 2 ggr.

Sv: bortsprugen

www.skk.se!
klicka på webtjänster och sedan ägarregister hund och katt.
usch, vad kan ha hänt med hunden? jakthund som blitt påkörd kanske?

du kan ju även försöka tvätta rent tassarna och såret (OM hunden verkar lugn och snäll, ingen idé att bråka med en okänd hund) med tex koksaltlösning/sårtvätt om du har.. annars är väl vatten bra om det är smutsigt.

Om det är i Gråbo så letade någon efter en hund där på buke för några dagar sedan.

Var befinner hunden sig? Vet du vilken ras det är? Hoppas att ni hittar ägaren snart!

I Uddevalla har det nu funnits en svart tik ett par dagar hos polisen och jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka till sina ägare. Det kniper alltid i hjärtat på mig när jag hör om bortsprungna hundar:cry:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 589
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 654
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 534
Senast: Milosari
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 976
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka