Bortsprungen hund!

Gabbi

Trådstartare
Min arbetskollegas hund sprang bort i torsdags. Det är en femvägskorsning som till kropp och färg påminner om en Rhodesian Ridgeback. (Han har dock inte den rasen i sig, mig veterligen.)
Han är rätt ointresserad av människor och godis och kan säkert upplevas som skygg.
Jag har inte den exakta platsen just nu, men han försvann i Västergötland. Jag återkommer när jag vet exakt var han försvann.
Skriv här om ni har sett honom eller vet någon som har.

Sv: Bortsprungen hund!

I torsdags? Usch att inte veta vad som hänt. Hoppas verkligen den kommer tillbaka oskadd!

Och ring polisen och anmäl att hunden har försvunnit om det inte redan är gjort.

Eller har hunden kommit tillrätta?

Mig veterligen är den inte hittad än. Då kollegan är i Västergötland och letar och vi inte har regelbunden kontakt vet jag inte riktigt vilka åtgärder som är tagna.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: WildWilma
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 808
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Gripa har under en tid (svårt att säga exakt när det började då hon tagit det ganska lugnt I våras och tidigare I somras) varit lite... 2
Svar
20
· Visningar
2 778
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S