Borttagna trådar

Terja

Trådstartare
Får man en förklaring varför vissa trådar försvinner? Jag har skrivit två trådar som jag VET har försvunnit och jag har inte fått någon förklaring till varför de försvann... :( den senaste postade jag för 30 min sen!

Varför får man inte en förklaring till att tråden är borta? Jag höll mig till alla regler.

Sv: Borttagna trådar

Om du läser denna tråd.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=476915
Så förstår du varför den ena tråden försvann, vad anbelangar den andra. En tråd skall utgöra ett underlag för diskussion, om du ber folk PM:a till dig så är det ingen diskussionstråd. Det är ej heller lämpligt att be om namngivna företag, avsett vilka. Då detta som oftast leder till pajkastning, det är ej heller tillåtet enligt bukefalos regler.

Ja men jag menar inte de trådar som är raderade utan de som helt enkelt är helt borta utan förklaring. De som blivit raderade har jag fått förklaring för.

Men så snabbt försvinner inte trådar, som på 30 minuter.:angel: Gunnar må vara som en kobra mellan varven, men här verkar det gå lite väl snabbt.:eek:

Nä den dök upp efter att jag skrev denna tråden. Kanske var för snabb att kolla om nån svarat. :)

Jag hittade bara de två trådar som jag skrev om tidigare, de är solklara borttagningar. Så det gäller att hålla reda på vad och var man skrivit.;)

Boj skrev:
Men så snabbt försvinner inte trådar, som på 30 minuter.:angel: Gunnar må vara som en kobra mellan varven, men här verkar det gå lite väl snabbt.:eek:

Men du gav ju en solklar anledning och den godtogs inte så jag antog att det var dom gamla :o
Ja om gunnar är som en kobra eller inte hmm, det har väl hänt underverk förr :devil:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: Shaggy
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 484
Senast: Ginne
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 427
Senast: Gunnar
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 607
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår