Borttappad teaterbiljett??

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Lithonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 110
L

Lithonit

I September köpte jag en teaterbiljett, den var numrerad och min kompis har platsen bredvid. nu är det snart dags, men den är försvunnen!! :(
Jag har letat som en idiot och den är helt enkelt borta.
Föreställningen är utsåld, kan man göra något? Biljetten är ju inte såld till mitt namn.... :( Känns jättetråkigt.

Sv: Borttappad teaterbiljett??

Hur är den köpt? I kassa? Med kreditkort? Ticnet? Isåfall kanske det går att prata med teatern om att skriva ut en ny? Om du har något bevis för att ha köpt biljett till platsen A eller C i höstas för X kr. Kräver ju dock att du berättar för kompisen att du tappat bort biljetten.

Sv: Borttappad teaterbiljett??

Den är köpt via ett erbjudande i vår lokaltidning. Och med kort.
Tack för svaret. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 505
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 013
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 031
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka