Borttappad "värdehandling"

Lycanthrope

Trådstartare
Har någon erfarenhet av att ta hjälp av "kunnig" för att hitta något borttappat?
Har letat som en dåre efter ett viktigt dokument, vänt upp och ner på allt känns det som. Tror inte så mycket på sådant i vanliga fall men det verkar fungera för vissa så varför inte prova, tänkte jag. :D
Det har legat på nedervåningen en period trots att det inte ska vara här och kan ev ha tagits upp till skrivbordet där det ska vara, men det är varken nere eller uppe, vad jag har hittat dvs. För någonstans är det ju. Det är dessutom ganska bråttom att hitta. :(

Min ena hunds pappa lyckades hitta sin husses plånbok. Det kallar jag kunnigt! Det blev till och med en stor artikel om det i Dalarnas tidningar.

Det finns inte en chans i världen att någon så kallad "kunnig" på distans kan hitta din värdehandling annat än med hjälp av slumpen. :) Du har med andra ord en bättre chans att fråga en hund.

Jag har aldrig provat själv men vet att min morfar gjorde när vimsiga mormor gömt saker på märkliga ställen. Han ringde till någon som sysslade med att hitta folks borttappade saker och efter de beskrivningar hon gav hittade han sakerna rätt omgående. Kanske slumpen, kanske något annat.

Hoppas du hittar ditt dokument!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 881
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 759
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
711

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka