Borttappat!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare LillAssisten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 092
L

LillAssisten

Hjälp! Vad gör man om man inte hittar sitt gröna kort? Puts väck... :confused:

Sv: Borttappat!

Tack så mkt!
Visst är det så att man bara behöver visa upp sitt gröna kort om de begär det? För licens får man väll inte om man saknar grönt kort?

Inte tävlat på ett tag och det känns som att regler ändras hit o dit! ;)

Jo, man måste ha grönt kort för att få lösa licens så det är ju ett kvitto på ett sätt men jag skulle ändå inte våga lita på det. Det står uttryckligt i alla proppar och på förbundets hemsida att man måste kunna uppvisa grönt kort. Dessutom tror jag att de vill se alla papper och licenser: vaccinationsintyg, hästlicens, Grönt Kort och ryttarlincens i sekretariatet. Nu glömde jag säkert nåt :p

Det ska finnas registrerat i Ridsportförbundets databas att du har tagit det, då kan du beställa hem ett nytt. Annars måste du ta om det (enligt "min" kursledare)

Liknande trådar

Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
225
Senast: MattiZ
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: MiniLi
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: fio
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ha ett nyckelband med sådant brytspänne i nacken som öppnas om man fastnar eller någon rycker tag och försöker sno det...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur