BoT-täckerna, prisvärda?

Sv: BoT-täckerna, prisvärda?

Ok!
Vad tkr ni att man ska satsa på stalltäcket eller fleecetäcket?

Fleecetäcket kan man ju använda längre säsong, om det är kallt kan man ju bara slänga över ett till täcke.
Stalltäcket däremot kanske blir för varmt att använda vissa delar av höst och vår?

Jag har stalltäcken och är helt klart nöjd med dem. :) Dock skulle jag nog vilja ha ett tunnare så man kan ha dem (en kort stund iaf) på senvår, sommar och tidig höst också. Så det får nog bli en investering i ett sånt också.

Det är just därför jag tänker satsa på ett nättäcke, eftersom BoT-täckerna är varmare än vanliga täcken, blir ju fleecetäckerna nästan för varma ändå..

Liknande trådar

Utrustning Mitt sto är nätt över bogar och har rätt tunn hals. Hon är känslig i ryggen och behöver täcke(n), men får också lätt fula bogskav om...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: Buck
·
Utrustning Jag funderar på att köpa ett Back on Track fleecetäcke till min ponny men har läst att dessa täcken inte har någon bra passform. Någon...
Svar
4
· Visningar
994
Hästmänniskan Just nu är det återigen en annons ute där någon vill köpa häst till ett mycket lågt pris. Kollar man upp "köparen" det minsta lilla så... 2
Svar
35
· Visningar
5 733
Senast: Donnaline
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
9 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka