Mollgan

Trådstartare
Jaha, Botkyrka blev höstens sista. Så värst bra gick det kanske inte men vi kom runt i alla fall :). En felfri banhoppning var helgens största behållning.

ÄR det någon som minns vem som fotograferade? Jag är nästen helt säker på att det satt en lapp på väggen vid sekretariatet men kan inte komma på vad det stod...
 
Sv: Botkyrka

Ah, det missade jag. Men kul om det var någon fotograf där, för Q hoppade super både i banhoppningen & terrängen.
Vi härdar ut & kör Åkerbo också, nu när matte & Q äntligen fått igång flytet igen. Hoppashoppas det blir av bara, så inte tävlingen regnar bort.
 
Sv: Botkyrka

Hade gärna dragit ut på säsongen lite till men nu väntar lagledaruppgifter inför div III hoppning. Hoppas på större framgång där än i terrängen :).

Skönt att Q är OK igen!
 
Senast ändrad:
Sv: Botkyrka

Jag vill också rida Åkerbo men tror knappast det blir av...efter allt detta regnande o allt regn som tydligen kommer fortsätta så blir det nog Gärds för mig...
 
Sv: Botkyrka

Vädret ser väldigt bra ut i Östergötland i nästa vecka, så jag tror nog absolut det kan bli av. Vi är laddade för säsongsavslutning!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 132
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 725
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp