Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja väldigt bra för hästar med torra hovar, ströet suger åt sig en del fukt som hoven kan tillgodo se sig. Om det är för torrt i luften kan man vattna lätt i störet och på så sätt öka fuktigheten.
Jag har detta och jag är supernöjd Har haft det i snart 1 år och skulle aldrig gå över till nåt annat. Otroligt lättmockat och ligger "still" i boxen.
Dyrt att strö upp men mkt billigt sen. Luktar mkt lite oxå. JAg mockar bara ut skitarna på veckan och till helgen tar jag kisset. När man tar ut det så är det som klumpar bara, som i en kattlåda. Jättesmidigt
Foder & Strö
Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...