Boxer Hiss eller diss?

Vad tycker ni om Boxer?

Hört att Boxer krånglar en del. Stämmer det?

Vi har haft boxer sen det kom och det har fungerar bra. Behövt byta kort två ggr och nån gång får man starta om boxen. Det är det enda. Så vi är helt klart nöjda. Kundtjäst har varit hjälpsamma de få gånger vi ringt.

Vi hade Boxer - och nu antar jag att du syftar på TV-leverantören och inte bilmodellen - i tio år fram till 2014, så gott som strulfritt. Hade förmodligen valt det igen om jag inte haft fiber i det nuvarande huset.
(Dessutom hade de boxarna betydligt bättre användargränssnitt och features än min nuvarande box från Kalejdo.)

Har boxer och är jättenöjd. Förutom att jag köpte en ca modul via dem som de sen sa att den funkar inte i alla tv apparater.
Så jag fick köpa en till

Vi hade Boxer för ett antal år sedan (ca 13 år sedan måste det vara) och det funkade förfärligt dåligt hos oss. Kundtjänst gjorde inget annat än att kolla täckningskartor och vidhålla att, jodå, det skulle funka bra hos oss.... Men Boxer har kanske blivit bättre!

Vi hade Boxer för ett antal år sedan (ca 13 år sedan måste det vara) och det funkade förfärligt dåligt hos oss. Kundtjänst gjorde inget annat än att kolla täckningskartor och vidhålla att, jodå, det skulle funka bra hos oss.... Men Boxer har kanske blivit bättre!

Det kan säkert vara olika på täckning och på kundtjänst. Men det är så trist när det krånglar!

Vi hade mindre skojsiga störningar dagtid men aldrig när hästarna var i stallet...Huum el stängsel agregatet satt nära tv antennen. Vi hade tv anten rätt långt ner på husväggen. Så det var nog bara 2 meter i mellan. Flytt av elstängsel aggregatet så funkade tvn störnings fritt. Tog mågra år innan vi kom på vad det var som störde tvn.

Vi har Boxer via antenn. Just nu strular kanalerna, men det har ändå varit milsvitt mycket bättre än när vi hade parabol. Kan inte ens jämföras på samma dag.

Den dagen fibern kommer indragen, blir det fibertv.

Vi har haft boxer sedan... 15 år? Bor i radioskugga, men boxer funkar helt ok (via antenn). Enstaka kanaler har frusit i perioder (inte någon av ”de vanliga”), verkar bero på antennen i sig. Inte varit några problem när vi behövt ny digitalbox (tror vi är inne på vår fjärde), och de har alltid varit trevliga när jag pratat med dem.

Funkade bra när man hade.
Men Kundtjänst är kasst och framförallt när man vill säga upp abonnemanget.
Fick bli riktigt förbannad innan de slutade erbjuda mig diverse mindre paket i stället för att avsluta. Vet också att det hänt flera än mig.
Inte kul att behöva bli rejält otrevlig och att om han inte registrerat det som avslutat (med uppsägningstid då) så får jag gå vidare med att de inte gör det jag begär. Jag hade ju börjat med närmaste chef då.
Jag började fundera på vilka villkor de som arbetar där har egentligen. Får de mycket mindre lön om de inte övertalar en kund?

Föräldrarna hade det, funkade ända tills de skulle säga upp abonnemanget. Då blev plötsligt allting helt jävla omöjligt och de var tvungna att gå vidare till chefer och hota med diverse instanser för att bli av med det.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
  • Låst
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet... 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
157 797
Senast: clusia
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår