Bukefalos 28 år!

Enya

Trådstartare
Vi ( jag och min man ) har letat efter boxerkennlar på internet, men vi hittar inte så bra. Någon som har ett bra tips på hur man kan titta på olika kennlar?

Sedan undrar vi det ungefärliga priset på just boxer? Och så har vi hört att boxerns psyke påminner lite om dobermannens, någon som har någon åsikt oim det?

Min man har haft en boxer tidigare och tycker att den rasen är "den bästa", vad tycker ni?

Kanske lite luddiga frågor... :D :o
 
Sv: Boxer

Kan tyvärr inte svara på din frågor om Boxer då jag inte har nån erfarenhet av den rasen, men här finns Boxer i södra och Svenska Boxerklubben . På de sidorna hittar du både information om rasen och en del uppfödare!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 598
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 993
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 319
Senast: Juli0a
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 677
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridlägerminnen
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp