AbCdE

Trådstartare
Hittade gammal tråd men tänker att det finns massa nyheter på marknaden 😁 Jag önskar tips på bästa boxmattan till bästa priset.
Vad har du för matta, för och nackdelar?
 
Jag har just skaffat matta av begagnade industrirullband. De säljer mycket sånt till hästägare som skulle vara nöjda sas det. Än så länge kan jag konstatera att det går åt mycket mindre strö och är enklare att mocka (grepen glider mot underlaget). Hästen har ännu inte rullat sig under min bevakning men jag skulle gissa att det blir lite mindre halkigt.
 

Liknande trådar

Hästvård Ni som har erfarenhet av hästar som är lösa i magen, vad är era bästa tips på preparat som hjälper magen att komma i balans och...
2
Svar
31
· Visningar
1 804
Senast: AbCdE
·
Mat Vilka är era bästa pirogfyllningar? Gärna med färs! Blev bjuden på detta i onsdags och det var ju så gott, och enkelt! Så tänker att...
2
Svar
30
· Visningar
1 611
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
5 275
Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
250
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp