Boxskyltar

Fia

Trådstartare
Ska snart (och med snart menar jag detta året) köpa en boxskylt men behöver inspiration och tips. Så visa upp era fina boxskyltar så att hela buke kan se dem :bump: Egengjorda så väl som beställda

Sv: Boxskyltar

Hej hopp!
Jag är inte ts men också ute efter snygga boxskyltar och gjorde som du sa, dvs sökte. Dessvärre var de flesta bilderna borttagna i trådarna som kom upp och därför av noll intresse.

TS; jag är också i stallbyggartagen och har hittat, som det verkar, fina skyltar i plåt. De finns i lite olika modeller och valfri text, mest svart-vita. Annars efter googling så hittade jag handmålade skyltar, någon som målar av ens häst efter foto. Kan inte bestämma mig (och måste inte riktigt ännu men snart) så det skulle vara jättekul att se nya bilder!

Dom ser fina ut men är i plast och det går bort för min del!

*kl*
Skulle gärna vilja ha i något gediget material, smide kanske? Någon som sett sådana eller har själv?

Hm jo det är klart det är snyggt det med! Älskar smide så skulle vilja ha i det jag med. Jobbar iofs som svetsare så skulle nog kunna fixa ihop nåt själv kom jag på :D Haha. Emalj är ju annars skitsnyggt!! Har sett nån hemsida om det. ska leta lite :)

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 751
Senast: Edla
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 457
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 579
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka