Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad har ni för appar?
Något ni kan rekommendera? Vill hitta lite nytt som funkar både som tidsfördriv och som är sas användbara i vardagen. (jag har med andra ord inte en jäkla aning om vad jag söker )
Oj. Jag har en hel del appar i mobilen, somliga jobbrelaterade, andra hobbyrelaterade , ytterligare andra helt allmänna eller för skojs skull. Några jag gärna framhåller är...
Sleep Cycle - en väckningsapp som väcker när man sover som ytligast (i REM-sömn). Funkar förvånansvärt bra.
Swish och Mobilt Bank-ID
Ratsit - snabb och enkel info om personer och företag
Mina Fordon - Transportstyrelsens app för fordonsinformation
Spotify
YR - norska "SMHI", ofta med bättre träffsäkerhet
SayHi - översättningsapp mellan olika språk, med taligenkänning och talsyntes. Som en Babelfish i Liftarens guide...
Juridik & Ekonomi
Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var...
Trädgård & Växter Jag dreglar när jag ser de radiostyrda som klipper vägverkets slänter. Kan köra i mer än 45 graders lutning och slår ner sly.
Men jag...